نمایشگاه فرآورده های روغنی مونیخ

0

نمایشگاه فرآورده های روغنی گیاهی و حیوانی مونیخ

نمایشگاه فرآورده های روغنی مونیخ را علی رغم کوچک بودنش می توان تخصصی ترین نمایشگاه فرآورده های روغنی طبیعت-پایه در جهان دانست. هر چند تعداد غرفه دارن مونیخ 2016 تنها 51 شرکت بود. ولی همین 17 کشور شرکت کننده آنچنان بهره ای از شرکت در نمایشگاه کسب کردند که در هیچ نمایشگاه دیگری در دنیا نمی توان نظیری را برای آن پیدا کرد. رضایت 89 درصدی از حضور در نمایشگاه، موفقیت 86 درصدی در فراهم سازی جذب سرمایه و اعلام رضایت 86 درصدی بازدیدکنندگان برای حضور دوباره در این نمایشگاه در سال آینده از آمارهای مستند دوره ی پیشین این نمایشگاه است. از ویژگی های اصلی این نمایشگاه که حتی باعث تعجب غرفه دارن مونیخ 2016 نیز شده بود، حضور بازدیدکنندگانی با سطح دانش و پرستیز کاری بسیار بالا بود. اصولا در این نمایشگاه ها جنس مخاطب عمدتا از کارآفرینان و یا شرکت های بزرگی است که در پی رفع مشکل در پروژه های صنعتی خود و یا توسعه ی بازاهای جدید در مناطق بومی خود هستند. این بدین معناست که هر بازدیدکننده ای در این نمایشگاه حکم یک سرمایه گذار و یا کارآفرین نمونه را دارد پس اگر به دنبال یک نمایشگاه فوق تخصصی نفت با درصد جذب سرمایه ی بسیار بالا هستید ما این نمایشگاه را به شما پیشنهاد می کنیم. بازارهای بکر اینچنینی بهترین فرصت برای کسب و کارهای کوچک هستند تا بتوانند نوآوری های خود را سریعا به مرحله ی تولید کالا و سرمایه برسانند.

ویژگی های اصلی نمایشگاه فرآورهای روغنی مونیخ

بزرگترین و مهمترین نمایشگاه تخصصی در رابطه با روغن های گیاهی و حیوانی و فرآوره های مربوطه

کانون و پل ارتباطی اصلی علم و عمل به شکلی که آنرا بهترین نمایشگاه دنیا برای کسب و کارهای اینچنینی می دانند.

سرمایه گذاری وسیع بر روی پروژه ها و طرح های دانش بنیان

امکان برقراری ارتباط با بزرگان این صنعت و آگاهی از آخرین پیشرفت های حاصل شده درحوزه ی روغن های طبیعی و فرآورده های مرتبط

اینترنت وایفای رایگان (1.5 مگابایت بر ثاتیه) در سرتاسر فضای نمایشگاهی

 زمان و مکان:

11- 15 سپتامبر 2017 (20 لغایت 24 شهریور 1396) – مونیخ آلمان

ساعات بازدید:

دوشنبه تا پنج شنبه: 09:00 الی 18:00

جمعه: 09:00 الی 17:00

 

 

 

 

Banner post01
اشتراک گذاری

درباره نویسنده

نظر شما در مورد این متن